Thursday 20 September 2012

Premium Beautiful Kena Saman


Mesti ramai yang terkejut tengok entri fara kali ini. Biar betul korset hebat ni kena saman. Hehehe..saje je buat entri macam ni. Sebenarnya tak pernah pun keluar di akhbar atau di internet berita tentang korset Premium Beautiful disaman.

Kenapa fara berani cakap macam tu?? Ye la..Korset ni memang telah terbukti keberkesanannya, so mana ade customer yang nak saman. Semua customer berpuas hati dengan kesan segera korset ini. Tambahan lagi, FIR yang ada di dalam serat benang produk ini memainkan peranan dengan sangat efektif.

Selain itu, produk Premium Beautiful mendapat pengiktirafan Superbrand. Bukan calang-calang produk yang boleh mendapat pengiktirafan ini. Untuk mengukuhkan lagi , syarikat Hai-O ini mendapat sokongan kuat kerajaan Malaysia kerana telah melahirkan ramai jutawan bumiputera dan ramai lagi yang  dinobatkan sebagai jutawan. Tiga orang Perdana Menteri Malaysia telah memberi sokongan padu dan memberikan pelbagai anugerah bagi menyokong syarikat ini.


 Anugerah Bintang Syarikat Harapan- ni Dr. Mahathir yang bagi


ANugerah CSR PERDANA 2009 - memperkasakan wanita - Datuk Seri NAjib yang bagi


 Anugerah MECD 2007 - ni Pak Lah yg bagi


Jadi pada siapa2 yang tak berapa nak yakin dengan produk hebat ni, bolehlah pikir kembali samaada nak guna atau tak korset Premium Beautiful ni. Dan kepada mereka yang asyik nak mematahkan semangat fara tu, ada fara kisah? Nak cakap apa pun, cakap la. Yang penting, memang da terbukti produk ni memang terlaris di pasaran

korang da dapatkan belum??
dapatkan sebelum terlambat okey...
yang nak tau pasal bisnes yang mashuk ni...
jgn segan2... pm @ msg @ call je fara
019 -2834647

9 comments:

  1. bestnyaaaaaaaaa kalau ada duit mesti nak try dan nak cuba!!! huhuhu

    ReplyDelete
  2. hehehe.. pandai noh dok wat gempakkkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. Brand Beautiful ni dah lama..... masa tu harga dalam seribu lebih...kalau tak silap lah bayar ansuran he...he.. Harga sekarang tak tau bape?

    Oooo... husband tolong promote eh! he..he


    ReplyDelete
  4. ingat betul2 kena saman. hihihi =)

    ReplyDelete
  5. hehe... tajuk bikin gempak jer... ;)

    ReplyDelete