Saturday 7 July 2012

Ayam Yang Jual Mahal..Kereknya ayam tu..

 Tengahari ni sambil masak nasi ayam nk cite gak la sikit tentang kos sara hidup yg makin tinggi ni. 2 ekor ayam pn dh harga RM 20+. Mahal betol sekarang ni. Itu belum tambah sayur, ikan, daging dan side2 order lg. Kalau la kita ada duit yg sangat byk, pasti tak pening dan sakit kepala nk pikir semua ni. Duit keluar pn macam air paip jer.RM 50 boleh habis utk 2-3 barang je. 

Saya selalu pikir apekah jalan lain untuk menambah pendapatan. Takkan nk tunggu hari gaji je. Tu pn kene jimat2 berbelanja. Takde kebebasan sgt utk menggunakan duit. Semoga dengan usaha gigih, kita dapat meraih pendapatan 5 angka sebulan. Siapa tau kita dapat jumlah sebesar itu. Tuhan takkan merubah nasib kita selagi kita tak berusaha untuk mengubah nasib kita.Motivasi dr kejayaan Hanis dan Fazi selalu membuat saya teruskan usaha ini. Usaha untuk berjaya bersama mereka. Sudah pasti dengan produk Premium Beautiful yang diakui kehebatan dan keberkesanannya. Jgn dilupa juga, teman karib Premium Beautiful ni, Lacto-Lite.

 *kalo g shoping ngan duit cenggini, mmg satu terapi terbaek*

Pemakaian korset Premium Beautiful ni pun untuk kesihatan diri sendiri juga. Makan tu makan juga tp kesihatan adalah paling penting. Badan yang sihat adalah anugerah yg tak terbanding. Saya mohon badan ini akan selalu sihat dan terus maju bersama Premium Beautiful.

Petang ni nk jumpa customer lg. Hehehe..ade rezeki saja..Besok dh appointment dgn kazen plak. Mmg besar potensi Premium Beautiful. Dan kawan2 yg ada di Melaka, kalo nk jumpa boleh la kontek saya sbb minggu dpn nk ke KL. Boleh singgah di Melaka.



No comments:

Post a Comment