Monday 9 July 2012

BERJAYA DALAM BISNES PREMIUM BEAUTIFUL



Bak kate sifu n leader saya...

"NAK BERJAYA KENA LA IKUT ORANG YANG DA BERJAYA"




*mama Fonseka dan Fazi, gandingan 2F yg jd tok guru saya*

nak dijadikan cerita..
sape sangka..mase sekolah dulu..kami (saya dan fonseka) memang x pernah langsung untuk bertegur sape..maklum lah lain2 kelas (sombongnye kami ni dulu)
sape sangka..dalam bisnes hebat kami bole bertemu pulak, dh mcm dlm telenovela la..
sape sangka..my leader ni..mama beranak 3 + bekerja makan gaji..TAPI masih lagi mampu buat extra income dengan bisnes PREMIUM BEAUTIFUL
sape sangka..walau income mama eka ni da kira kukuh..da ade mcm2 aset...tapi nape dia still lagi nak buat extra income
sape sangka..kurang 8 bulan dalam bisnes PREMIUM BEAUTIFUL ni...da dapat g melancong ke 2 buah negara..
sangat2 kAGUM


my sifu, fazi

..fazi..seorang pensyarah tetapi menjadikan bisnes PREMIUM BEAUTIFUL secara sampingan.
Tapi yang bestnya nama je side income@sampingan tp income double triple dari kerja  hakiki..sape x nak kan..
skarang ni pon tengah cuti tanpa gaji hokey..best kn...
memang best kannnn..

dalam bisnes PREMIUM BEAUTIFUL ni ,
saya ada SYARIKAT YANG KUKUH, PRODUK YANG BAGUS, PEMIMPIN YANG BERTANGGUNGJAWAB,
STRATEGI PERNIAGAAN YANG MENGUNTUNGKAN dan selebihnya,
diri kita sendiri kena bulat hati dengan sume perkara tersebut.

Memang saya berasa sangat bersyukur kerana dipertemukan dengan bisnes ni sekali lagi(hmm...)
Apa yang saya belajar daripada bisnes PREMIUM BEAUTIFUL ni ialah mendapat income yang GEMOKS
dan bantu rakan2 lain mendapat income yang GEMOKS juga.
 cukup masa kita enjoy dengan bercuti dan bershopping.(sape x suka kan)..just bawa diri n duit shopping je..
Memang shiokkkk sangat!







No comments:

Post a Comment